Recommend on Google

Bluehost වල Web Hosting මිලදී ගන්න ඉන්න අයට මෙන්න Special Discount එකක් 0

Dulara | 9:47 PM | ,

කොහොම ද යාළුවනේ...ඔන්න දැනුත් මම ඔයාලට ගොඩක් වටීවි කියල හිතපු දෙයක් අරගෙන ආව....ඔයාල දන්නවනෙ Web Hosting ගැන...ඉතින් අන්තර්ජාලයේ මෙවැනි Web Hosting අඩවි විශාල ප්‍රමාණයක් ඇත...ඒවායින් මම දැකපු හොඳම Web Hosting අඩවිය තමයි මේ Bluehost කියන අඩවිය....

ඉතින් සාමාන්‍යයෙන් මෙම අඩවියේ Web Hosting ගත් විට අපට මාසයකට $6.95 ක් ගෙවන්න වෙනව..ඒ කියන්නෙ අවුරුද්දකට $83.4 ක් ගෙවන්න වෙනව...

මම අද ඔයාලට ලබාදෙන ලින්ක් එකෙන් ගියාම ඔයාලට $3 ක Discount එකක් ලැබෙනව...ඒ කියන්නෙ ඔයාලට මාසෙකට ගෙවන්න වෙන්නෙ $3.95 කි.අවුරුද්දකට නම් ඔයාලට ගෙවන්න වෙන්නෙ $47.4 කි...බලන්න කොච්චර ඉතිරියක් ද...හරි දැන් කතා ඇති..මෙම Discount එක ඔයාලටත් ඕනනම් ඉහත බැනරය මත ක්ලික් කරන්න...නැත්නම් මා පහළ සපයා ඇති ලින්ක් එක මත ක්ලික් කරන්න...


කොහොම ද වැඩේ….ඉතින් මේ ලිපිය ගැන හිතෙන ඕන අදහසක් කමෙන්ට් එකක් මගින් දාන්න.මේ ලිපිය ඔයාලට ප්‍රයෝජනවත් වුණා නම් මගේ බ්ලොග් එකට පොඩි Follow පාරක් එහෙම දාල යන්න අමතක කරන්න එපා.එහෙනම් මම කැපුණා.ජය….

0 Responses So Far: